Klacht: Rampenoefening Ikea Heerlen 14 juli 2016

op 14 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag 14 juli 2016 ben ik met mijn dochter gaan ontbijten bij Ikea toen er plots werd omgeroepen dat we het pand wegens een storing in de winkel moesten verlaten via de vluchtroute. Deze vluchtroute was echter een survival route trap af trap op trap af en ook nog een tunnel door die deels onder water stond. Ik had nieuwe schoenen en en nu zie je precies de rand in de schoenen waar het water heeft gelopen verschrikkelijk. Ook de schoenen van mijn dochter zijn helemaal doorweekt. Ik snap dat zoiets geoefend moet worden en heb er ook begrip voor, maar persoonlijk vind ik wel dat de vluchtroute goed in orde moet zijn. Er waren een hoop oudere mensen waar ik het echt mee te doen had, mensen met kinderen en kinderwagens die de trap op en neer moesten dit was echt ondoenlijk. Hoop op een vergoeding voor onze schoenen.

Hoop dat ik een vergoeding voor onze schoenen kan krijgen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 15 juli 2016 om 14:19 geantwoord

Heeft op 18 juli 2016 om 15:03 geantwoord

Ik vind het persoonlijk jammer dat ik voor een oplossing weer extra naar de winkel moet rijden en daar hetzelfde verhaal weer aan de klantenservice moet gaan vertellen. Ik had verwacht dat we het zo zouden kunnen afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion frankem