Klacht: ramp vakantie

op 22 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

BESTE SUNWEB. ik heb samen met mijn dochtertje een vakantie geboekt naar tunesia monastir(hotel saadia)het leekt mooi te zijn naar een jaar hard werken en sparen( ben alleenstaande)op vakantie te gaan. had dat hotel gevonden dus weg waren we. goede flucht.hotelkamer was vies, beddengoed met vlekken en niet vries,baddoeken zelfde,wc spoelde na 20x. als je tanden poetste vieze water bleef drijven 15 min. zwembad met veeeel te veel kloor, ben ziek geworden van het eten,mijn dochter kon alleen maar water melon .olijven en brood eten, personeel van de bar waren niet vriendelijk.voor de prijs die ik had betaald verwachte ik geen luxe ben niet zo kieskeurig,maar wel schoon, en dat je kun normaal eten.iedereen die kon weg naar ander hotel heeft dat gedaan,maar ik heb geen geld om naar een ander hotel te gaan,je moest wel bij betalen.ik heb het bij de receptie gemeld maar alle kamers waren hetzelfde.na 4 dagen door een klacht van een nederlandse vrow die daar ook zat met haar dochter kreeg ik ook een ander kamer want ze vond het erg voor mij.zij had geklacht bij de manager van het hotel.ik belde mijn ex om jullie te laten weten hoe daar aan toe was en daarna had ik de hostes aan de telefoon.maar het was al een beetje te laat, ik moets de best van mijn vakantie te maken.

ik wil erg vriendelijk jullie vragen of jullie die hotel niet meer op de site zetten. jullie hebben geen idee hoe daar het is of wel???en een vergoeding zou ook mooi zijn, want ik ben de hele vankantie ziek geweest en ik vewachte dat sunweb de best voor zijn klanten zoekt??niet die hoetl met vieze kamers,eten en vieze zwembad?ik heb ook een klachten formulier gekregen van de hostes zal ik die naar jullie sturen??

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie van 22 juli 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest. Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft. Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e- mail verwachten. Met vriendelijke groet, Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:30 geantwoord

Klant heeft een schriftelijke reactie ontvangen met een toelichting op de genoemde klachten. Namens Sunweb is een compensatie aangeboden voor de ondervonden ongemakken van € 235,50 totaal dat overeenkomt met de hotelkosten die opgenomen zijn in de reissom.

Alle klachten die gemeld zijn door mideivimarzan