Klacht: radio.

op 18 april 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik begrijp dat het voor de chauffeurs gezellig is een radio aan te hebben, al heb ik dit voor het eerst ervaren bij Arriva, maar als het gebonk zelfs achter in de bus hoorbaar is ,gaat het mijns inziens te ver.
De bus is voor iedereen en als jongeren geen harde radio aan mogen doen (gelukkig! en zie stickertjes van verboden activiteiten in de bus), waarom dan wel de chauffeurs!?

Als het dan toch moet, zet de radio zo zacht,dat het in de bus niet te horen is, maar liever helemaal uit.
Ik hoop dat u mij en meerdere bus gebruikers hierin tegemoet kunt komen, met vriendelijke groet, M. de Boer.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 08:22 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Moody