Klacht: Racism, Discriminatie, Geen Actie Tegen

op 27 oktober 2017 over RelatiePlanet in de categorie Datingsites

Ik ben jaren lid van Relatieplanet, ik ben ook betalende lid geweest.

Ik ben heel vaak doelwit en slachtoffer van racistische vooroordelen, uitschelding in berichten en absoluut onmenselijke gedrag – vaak met een directe referentie naar mijn afkomst.

Ik meld elke incident keurig aan Relatieplanet – nooit heb ik RP zien actie nemen tegen de members die zulke dingen doen. Daarom ben ik nu mijn vertrouw in RP kwijt. Misschien vindt RP dit schande van mensenrechten niet zo erg. Maar ik wel.

I travel all over the world. Nowhere else have I suffered more violations of human rights than here in the Netherlands. I am ashamed of this country. I am truly sick and tired of this.

Graag wil ik weten welke maatregelen gaan RP nemen om onschuldige members zoals mij te verdedigen.

Als ik geen gehoor krijg van RP – ga ik wel een oproep maken aan anti-discriminatie instanties. Ik heb er echt genoeg van. Ik wil een serieuze beweging en verandering zien in dit gebied.

Aanvullende informatie : Ik ben een Nederlandse burger, woonachtig in Nederland. Goed opgeleid, werkend, beschaafd, tweetalig. Mijn enige en oprecht motivatie op Relatieplanet is een levenspartner te vinden. Ik heb dit allemaal meerdere keer aan Relatieplanet doorgegeven.

Gewenste oplossing - Direct schorsing van leden die anderen beledigen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RelatiePlanet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RelatiePlanet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HmH