Klacht: Vreselijke organisatie

op 21 september 2018 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Moeder van 2 kinderen, gaan al 10 jaar niet naar vader ivm ernstige problematiek.
Momenteel loopt er weer een onderzoek, bijna een jaar op de wachtlijst gestaan en verwacht de raad binnen 3 weken een volledig, veilig en waardig onderzoek te kunnen doen……
Veel vragen worden gesteld maar ze nemen niks van aan. Alles moet bewezen worden., door verklaringen (gelukkig heb ik die) want anders geloven ze je niet en nemen ze je niet serieus. Ondanks het proces van de afgelopen 10 jaar, herhalende problemen en dan nog geeneens gesproken wat het emotioneel met de kinderen en ouder doet, ben je voor hun maar een nummertje.
Het is een vreselijke nare organisatie! Die maar handelt naar de wet dan “echt” kijkt naar het “belang” van de kinderen!

Nvt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Neeoo