Klacht: venedering later sex mislandel

Als kleinkindje in Huize klimop Zuidhoek Rotterdam
!e jaren van mijn leven vreselijks vernederd daar in dat thuis Te veel om op te schrijven
v.a 5e jaar pleeg ouders mijn pleeg vader deed sexuele handelingen
toen ik er tegen in ging ook weer vreselijk geestelijk mislandeld en vernederd
Ik ben nu 70 jaar En nu nog steeds vreselijk nacht merry,s en herbeleving
En als kindzijnde er alleen voor te hebben gestaan En altijd heel angstig te zijn Kinderbescherming heben mijn gegevens vernietig Of je
nooit heb bestaan

Dat jullie de kinderen als beesten zien Als ze maar geborgen zijnJullie werken zonder Hart En ik was v.a 1950 t,m 1965 onder de kinderbescherming En nooit echt iets voor mij gedaan Vroege zaten jullie De hang Rotterdam En De tijd is stil gestaan Jullie doen nog niks voor de kinderen met je hart Als men met je hart wat zo kinderen doe Zal ik tevreden zijn En de kinderen die als oud vuil aan de kant werd gezet door de (moeder )vrouw die ze gebaart heeft Deze kinderen Liefvol zouden behandelen En niet als een weer een probleem geval

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gERDA CHRISTIAAN