Klacht: ONJUISTE INFO RECHTBANK EN VERSLAGEN

op 24 oktober 2019 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

wij willen een klacht indienen.
waarom
mijn dochter heeft dit jaar 2 gesprekken gehad met de raad van kinderbescherming.
deze rapporten staan vol oude informatie van jaren terug.
ook zijn deze ingefluisterd door een GI van de WSG.
HET GAAT OM EEM MEISJE VAN 7 JAAR WAT ONDER NIET NORMALE OMSTANDIGHEDEN IN EEN PLEEGGEZIN GEPLAATST IS.
zou uitleggen hoe het in elkaar steekt.
im maart 2016 is zij zonder tussenkomst van een rechter bij ons opa en oma geplaatst.
mijn dochter had een depressie vanwege het verbreken relatie met vader.
daarom moest zij met ons mee.
de plaatsing heeft 7 maanden geduurt en wordt gezien door de WSG en pleegzorg ale een logeerpartijtje ja van 7 maanden.
in het rapport staat vermeld dat zij zwaar verwaarloost uit huis gehaald is.
onzin haar zus woont bij ons hebben over haar ook het gezag en zit er altijd netjes en verzorgt uit.
kan pleegzorg medewerker die van ons bevestigen ook de uiterlijke verzorging van de 7 jarige op dat moment.
ook kunnen vrienden van ons dat verklaren die hebben ten tijde dat zij bij ons verbleef ook tijdelijk 5 maanden door gebracht.
dat is een leugen.
ook zou zij de 7 jarige bedreigt worden op dit moment in haar ontwikkeling vraag me af hoe dan ze woont niet thuis.
dus hoe kan haar moeder een bedreiging zijn.
leugen nummer 2.
dat moeder hulp weigerd is ook niet waar sinds haar verhuizing naar een andere woonplaats en zelf hulp gezocht te hebben en gekregen komt zij afspraken na en houd hulpverlening in stand als er meer nodig is wordt dat ingeschakeld en in stand gehouden.
leugen nummer 3.
omgangs rapporten zijn positief wordt gebruik gemaakt van oude verslagen kan bevestigd worden door de hulpverlening die er nu is.
leugen nummer 4.
al 22 maanden geen contact met pleegzorg organisatie van dochter en toch verslagen schrijven knap als er geen contact is.
GI AL 8 MAANDEN NIET IN BEELD IVM VERHUIZING NIEUWE GI HEEFT OTS ZOON AFGESLOTEN.met oude GI is er geen contact maar wel weer verslagen hoe dan.
ze blijven in het verleden hangen om een klein meisje wat bij elke omgang aangeeft naar huis te willen.
en dan roepen ze slaapt niet ze eet niet en vertoont ongepast gedrag.
bij de mgang is er duidelijk interactie tussen beide en ze vindt het fijn om moeder en broertje te zien.
bij het weg brengen autorit van 1 uur huilt ze aan 1 stuk door en meldt niet terug te willen naar pleeggezin.
hulpverlener die belast is met het toezicht op deze omgang kan dit bevestigen.
zij geeft al aan vanaf dat zij daar zit naar huis te willen.
hebben mijn dochter een stempel gegeven.
wij zien net als de de hulpverlening een ernorme groei.
zij heeft haar depressie overwonnen dat ook aan ons opa en oma en oudste dochter te danken is.
tijdens haar plaatsing bij ons hebben wij het contact intersief onderhouden door haar de weekende en vakanties daar te laten verblijven wat mijn dochter destijds goed gedaan heeft in haar herstel.
dus waarom oude koeien uit sloot halen en niet naar het heden kijken maar steds naar het verleden.
graag opnieuw o9nderzoeken zonder tussenkomst WSG maar nu met de hulpverlening die er is.

als rapporten opnieuw gedaan worden en de oude worden vernietigd bij de rechtbank
nu onderzoek met de hulpverlening van nu en niet uit het verleden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minoes1961