Klacht: Niet eens naar mij en me man geluisterd hebben hun eigen verhaal maar gemaakt!!

In november kregen wij per e-mail een bericht met dat er een raadsonderzoeker zou langs komen bij ons thuis oké wij akkoord alles voor ons kindje! De meneer kwam langs lokte me al uit om me boos te maken ging er half op in, na afloop van gesprek toch zitten denken en knagen en heb een e-mail gestuurd dat ik de onderzoeker partijdig vond er was totaal geen klik en meneer was behoorlijk onbeschoft!! Kregen 2 nieuwe onderzoekers die waren netjes lief maar ja toch ook achter de ellebogen de rapport wat hun collega gemaakt had stond onzin in niet eens dat ze het verbeteren nee ze maken nog meer onzin ervan ook nog in het rapport schrijven iets van 21 jaar geleden en oja klap op de vuurpijl ze praten over een stad waar ik nog nooit gewoond heb! Om dan niet te vergeten dat ze de opa en oma van me zoontje lopen op te hemelen en mij en mijn echtgenoot de grond in boren! Eindstand is me zoontje uithuis geplaatst terwijl ze hun werk niet eens gedaan hebben alleen maar naar 1 kant gewerkt hebben!!!

Ben tevreden wanneer hun duidelijk op hun vingers getikt worden ook op de fouten die ze gemaakt hebben en niet te vergeten de leugens in het raadsrapport wat ze gebruikt hebben! Ook niet te vergeten dat ze in het buitenland komen om een onderzoek te starten zonder de instanties in het buitenland te berichten!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteldemoeder