Klacht: MIJN KIND IS GEROOFD DOOR DEZE CRIMIELEN VAN DE NEDERLANDSE OVERHEID, DIE VEEL GELD BETAL OM ONZE KINDEREN AF TE PAKKEN MET ALLE LEUGENS MOGELIJK.

op 16 juni 2017 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

SORRY IK HEB GEEN VERTROUW AAN DE NEDERLANDSE WET DUS MIJN KLACHT IS ONDERWEG NAAR.

EUROPEAN COURT OF THE HUMAN RIGTH
COUNCILOF EUROPE
67075 STRASBOURG CEDEX FRANCE. JULLIE HEBBEN MIJN KIND GEROOFD MET FORCE IN ADOPTION AAN JULLIE CULTUUR OM HAAR TE MISHANDEL. VIDEO GESPREK
MET MIJ 9 JAAR OUD KIND LASTE JAAR 23-05-2016 ERGENS IN NL IK WON AL 3 JAAR NIET MEER IN JULLIE LAND BEN EEN VLUCHTELINGEN VAN DE NEDERLANDSE MISHANDELING, IK KENDE VOOGD NIET DE FAMILIE NIET DE SCHOL NIET HEB GEEN VERJAAR DAGEN MET MIJN KIND MAG MIJN KIND NIET ZIEN EN DE REDE VAN BEPAAL DE NEDERLANDSE KINDERS ONTVOERDERS.

DE DAG DAT IK EEN TELEFOONTJE KRIJG DAT MIJN KIND TERUG NAAR DE VREEDE WERELD DIE WIJ HAD VOOR DAT DEZE DUIVELS IN ONZE LEVEN ZIJN GEKOMEN

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

Reactie van de melder van de klacht Auxilia

2 jaren geleden - IK HOOP DAT DE OUDERS IN NEDERLAND KOMT OP STAAN.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Auxilia