Klacht: Mijn dochter is uithuis zonder onderzoek

op 13 november 2019 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Veilig thuis is afgelopen woensdag 06_nov.2019 langs geweest over een melding afkomst van de school. Mijn dochter is 13j oud en zit op pubertijd. Zonder overlegt met mij ( echtgenoot ) zijn ze naar binnen in huis. Ik dus (man)moet naar werk. Ik kon niet bij het gesprek. Doon ontverwacht bezoek van veilig thuis. Ik ben beetje boos aan veilig thuis. Het conclusie ze hebben mijn vrouw dochter en mijn zoon van 20j meegenomen op anoniem plaats. Mijn klanchten is: 1st veilig thuis heeft geen woord, telefoon en email late horen. 2. Dagen niets gehoord over mijn gezin. 3. Ze hebben besloten mijn zaak gelijk naar Kinderbescherming en naar rechter gebracht. 4. Zonder onderzoek gedaan gelijk beloten mijn dochter zoon verplaatsing 5. Mijn vrouw mogen niet naar huis. Zij wordt tegen gehouden als zij naar huis wilt. 6. Zonder overlegt maakt ik niet met mijn zoon en vrouw contact op nemen.

Ik ben nooit tevreden over veilig thuis. En kinder bescheming

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

Reactie van de melder van de klacht ivory24

3 maanden geleden - Graag hulp: ik heb momenteel geen oplossing. Hulp mij Aub. Mijn nummer is 0614645723

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ivory24