Klacht: Meningen worden als feiten gepresenteerd bij rechter

op 05 maart 2018 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Ik heb een raadsonderzoek gehad waarbij meningen als werkelijke feiten zijn gepresenteerd in advies en naar de rechter toe zonder enig onderzoek of herleidbare rapportages waaruit dat blijkt dat het zo is.
Ook is ondanks dat ik gemotiveerd ben om hulp te accepteren erin gezet dat moeder niet genoeg gemotiveerd is om te veranderen en dat ik pedagogische/ emotionele in adequaat niet instaat ben om een moederrol te vervullen. En hulp in het vrijwilligkader niet toereikend is tot verandering.
Mij ex partner probeerde ten goede van zijn eigen ook invloed uit te oefenen door dingen extra aan te halen die niet kloppen bv akte van erkenning pas gedaan in 2009 terwijl het voor de bevalling is gedaan waarbij hij het volledig mee etenswaar en dit was te checken bij de gemeente op waarheid en dit niet is gedaan. Mijn ex partner word als betrouwbaar geschat en dat hij voldoende probleembesef heeft over mij problematiek wat er speel ook al is er veel haat en neigd onder elkaar. Hij doet zich voor als een perfecte vader die zijn beperking weg veegt. Hij heeft een niet aangeboren afwijking en heeft moeite met werking van informatie. Ook dit was te checken op waarheid.
Ik werd neer gezet als moeder die geen hulp wilde en dus was de conclusie al snel ots met uithuisplaatsing met een mogelijk gbm maatregel omdat ik niet te veranderen ben en uithuisplaatsing de enige goede oplossing was terwijl er nog veel mogelijkheden tot hulp was maar dit niet meer in belang van manou is.
Ik wil dat de raadsonderzoeker erop word gewezen zich niet aan artikel 3.3 van de jeugdwet heeft gehouden waardoor het onderzoek niet eerlijk en grondig is gedaan. Ook zij er belangrijke informanten niet benadert omdat het niet wenselijk en reeel was en te veel invloed zou hebben op het advies of dat er dan een andere uitkomst uit zou komen dan wat er nu licht.
9/10 raadsonderzoeker om kinderbeschermingmaatregelingen zij gebaseerd op meningen die als werkelijke feiten zijn gepresenteerd ten nadelen van ouders en daar moet iets aan gedaan worden. Daarom wil ik het melden op klacht.nl

Ik ben tevreden als het bestaande raadsonderzoek vernietigd word en evt dat er een nieuw raadsonderzoek worden gedaan met werkelijke feiten die er zijn en te herleiden zijn naar rapportages en mogelijke aanvullend onderzoek waarbij mogelijkheden en onmogelijkheden van mijn als moeder vast staan en welke opvoedingsproblemen er zijn.
Gelet op artikel 3.3 van de jeugdwet behoort een raadsonderzoeker het onderzoek te doen naar waarheidsbevindingen en niet naar meningen van de raadsonderzoeker wat dan omgezet word naar de werkelijke feiten. 9/ 10 onderzoeken worden meningen omgezet als werkelijke feiten waarin de raadsonderzoeker uitspraken doet en ook bij de rechter waar helemaal geen duidelijk over is maar dit doen om de het advies wat er moet komen Moert zijn te bevloeden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

Reactie van de melder van de klacht S Vd boogaard

2 jaren geleden - Ik vind het niet leuk dat de raad van de kinderbescherming mijn klacht niet in behandeling neemt rn mij niet serieus neemt. Voor hen is het gratis feedback om de dienstverlening te verbeteren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Vd boogaard