Klacht: Mag mijn dochtertje opeens niet meer zien omdat ik het o.a. over Aliens heb gehad.

op 31 januari 2018 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Ik heb in het verleden een aantal rechtszaken gehad over de erkenning, omgang en gezag van mijn dochtertje Alycia nu 9 jaar oud. Ik heb toen ook een onderzoek gehad van de RdvK en bleek dat er niets aan de hand was. Ik kreeg de erkenning, omgang én het gezag. Omdat mijn exc zich niet aan de omgangsregeling hield ben ik een rechtszaak begonnen. Mijn ex heeft op die zitting opeens aangegeven óók een rechtszaak tegen mij te beginnen. Ze heeft gezegd dat ik vaak depressief ben (wat niet zo is) en dat ik het over Aliens heb. Nu is er dus weer een onderzoek gaande van de RdvK. Vandaag hoorde ik opeens dat ik mijn dochtertje niet meer mag zien omdat ik het over Aliens heb gehad maar ook over pedofilie in de jeugdzorg en in de regering. Ik moet eerst maar hulp gaan zoeken bij een psycholoog. Dit is volstrekt belachelijk, wat kan ik doen ?

Ik ben tevreden wanneer deze onzin een keer ophoudt en ik mijn dochtertje gewoon weer kan zien zoals in de laatste 8 jaren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Arends