Klacht: leugens en onwaarheden in rapport

op 24 oktober 2019 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

mijn dochter heeft een uitspraak ven de rechter gekregen met een verslag raad van kinderbescherming.
echter wat erin beweerd wordt klopt niet.
haar middelste kind een dochter zou verwaarloosd uit huis gehaald zijn.
echter verbleef deze dochter bij ond opa en oma en werd prima verzorgt .
kleding en lichamelijke verzorging.
zij is vanuit ons geplaatst in een pleeggezin.
maar de plaatsing bij ons heeft 7 maanden geduurd en wordt afgedaan als een logeerpartij.
er was geen machteging uithuis plaatsing geen toezicht van WSG en pleegzorg terwijl wij pleegouders zijn van haar zus waarvan wij het gezag hebben met goedkeuring van onze dochter.
verder heeft mijn dochter in haar oude woonplaats nooit de hulp gekregen die zij nodig had wordt afgedaan van werkt niet mee.
nu is zij in Dec 2018 verhuisd voor de verhuising hebben wij ik en mijn dochter de hulpverlening daar opgezocht.
vanaf de dag dt zij daat woont loopt deze hulpverlening en dat loopt goed.
nu wordt er door de kinderbescherming anders beweerd dat zij niet leerbaar is en een gevaar is voor haar dochter.
echter heeft zij nog een zoon van 5 jaar thuis wonen waar geen OTS meer voor is.
en haar oudste dochter daar met regelmaat verblijft.
mijn dochter zegt de hulpverlening is in staat om haar dochter op te voeden.
maar de raad van kinderbescherming blijft in de oude rapporten hang net als de WSG.
dit wordt steeds over genomen door de rechtbank.
terwijl er in 2016 toen ze bij opa en oma verbleef is gezegt gaat goed met je mag ze naar huis.
deze kans heeft ze van beide instanties niet gehad.
wij zien graag dat dit onderzoek vernietigd wordt en opnieuw gedaan wordt

een eerlijk rapport zonder inmening van de WSG en Youke.
dat er ook geluisterd wordt naar de hulpverleners die nu betrokken zijn.
en geen oude rapporten mee genomen worden in een besluit.
want wat er in 20160201702018 geweest is
is verleden tijd we leven in 2019 en mensen maken stappen vooruit.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minoes1961