Klacht: kinderen onterecht uit huis geplaatst zonder degelijke raadsonderzoeken. Onnodig dwangdulp

op 07 oktober 2019 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

De Raad voor de Kinderbescherming heeft het leven van dochter en van mij op spel gezet. Achteraf hebben mijn man en ik dwanghulp gekregen. Ik mocht niet bevallen tot er een pleeggezin er was voor mijn dochter, ik liep 4 dagen met gebroken vliezen zonder geholpen te worden. Alle documenten zijn vervalst, vooral rechtzittingen die niets plaats hebben gevonden op papier en wij ouders het wel aan hebben deelgenomen, pleegouders die aan rechtzittingen deelnemen waar zijn ivm privacybeleid geen toegang hebben in mijn prive.
De raad werkt met 2 verschillende dossier, een voor de ouders en de andere waarmee zij werken. Vele correcties verwerkt en uiteidelijk worden de correcties niet toegepast. Meegewerkt omdat mijn dochter voor onderbuikgevoel uit de couveuse van gelre ziekenhuis gestolen. 4 jaren meegewerkt met dwanghulp wat nooit is gestart. Zoon van 3mnd oud met open lip is met geweld van de borst afgerukt en wordt tot op heden gegijzeld gehouden. De werkwijze van de Kinderbeschermers klopt niet!!!! Eerst kind uithuis plaatsen, dus kind in gevaar brengen, traumatiseren, beschadigen en dan onderzoek starten klopt niet!!!! Ze negeren harde bewijzen, laster en smaad zijn ze schuldig aan, mensenrechten, recht op een gezinsleven, inbreuk op privacy, kinderrechten schaden zij. Diverse strafbare feiten plegen zij zoals; kinderhandel kids4cash dwangadoptie internationalchildsextrafficking.

Een eerlijke proces waar grondwetten gehandhaafd wordt, waar kinderrechten en mensenrechten niet geschaad wordt en werkelijk in de belang van het kind is!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindyll