Klacht: Quinny zapp xtra 2 kapot

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben via de site buggy besteld. Die was beschadigd thuis geleverd. Teruggebracht naar de winkel. 1 week gewacht op nieuwe buggy. Weer een kapotte geleverd en een vuile kap ;( spijtig want ik ziet al 4 weken zonder buggy. Trouwens met dezelfde mankament ale de vorige.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een prima werkende buggy en een schade vergoeding voor heen en terug reis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Babypark

1 jaar geleden - Klacht is telefonisch met de klant opgelost.

Reactie van de melder van de klacht MartynaKarczewska

1 jaar geleden - Bedankt voor een snelle reactie ;)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MartynaKarczewska