Klacht: Waardeloos bedrijf

op 26 juli 2012 over Quality design Kunststoftechnieken in de categorie Aannemers

QDKT heeft een dakkapel bij ons geplaatst en daar hebben we zeer slechte ervaring mee. Ten eerste duurde het veel langer dan vooraf aangegeven. Dit was niet zo’n probleem als alles goed is gegaan. Nadat het dak is “opengehaald” begon de ellende. Uit de weersvoorspelling was duidelijk dat het die avond ging regenen, dus ik heb tot 3 keer nagevraagd: Het dak ligt nu open open, kan het geen kwaad? Blijf alles wel droog? Het gaat vanavond regenen! Er werd ons dus tot 3 keer toe verzekerd dat het geen probleem was. Later bleek dus dat ze alleen een stuk plastic tegen de houten omlijsting aan de binnenkant hadden geniet. Die nacht ging het regenen en het lekte dus vanuit de zolder in ons slaapkamer. er liepen gewoon straaltjes uit ons plafond naar beneden. Hebben we ’s nachts 3 uur staan dweilen en met doeken/zeil alles proberen tegen te houden. Later bleek ook nog dat het water vanuit de zolder via de bedrading in ons meterkast is gelopen waardoor er kortsluiting en brand is ontstaan in de meterkast.

Toen ik dit boos melde was de reactie van * (eigenaar van QDKT): Dat kan niet! Geen verontschuldiging, helemaal niks!

Die dag hebben ze het dak dicht gemaakt en de dakkapel verder afgemaakt. Ongeveer 2 weken daarna begon het te regenen en wat denk je: weer lekkage. En weer was het antwoord van *: “Dat kan niet”. Hij is toen langs geweest en heeft niets kunnen vinden. Het zal aa ons dak liggen (voor het plaatsen van de dakkapel hadden we dus nooit lekkage gehad).

Weer 2 maanden later ontdekte ik schimmel aan de binnenkant van het dakkapel. Ik weer * gebeld (en je raad het al: “Het kan niet”) Wel beloofd om langs te komen. Maar op de dag van de afspraak: geen *. Na navraag antwoordde hij “O, is mijn collega niet langsgekomen?”. Direct maar opnieuw een afspraak gemaakt. Op de bewuste dag: weer geen *. Ditmaal heb ik besloten om een aangetekende brief (op advies van advocaat) geschreven. Ook hier geen reactie van *van QDKT. Echt een waardeloos bedrijf

Dat ze alle schade herstellen en de oorzaak ook verhelpen.

Alle klachten die gemeld zijn door hinster