Klacht: Qr code

op 20 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me bij jullie ingeschreven maar nog geen qr code ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik heb me bij jullie ingeschreven maar nog steeds geen qr code ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 juni 2021 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerrit Jan,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Vervelend dat er verwarring is ontstaan, betreft jouw lidmaatschap. Ik heb dit direct voor je nagekeken. In de administratie kan ik zien dat de inschrijving is gelukt. De betaling is echter afgebroken en/of mislukt. Geen zorgen! Je kunt de betaling alsnog voldoen via de kiosk op de club.

Zojuist heb ik je per e-mail een QR-code toegestuurd. Hiermee kun je jouw pas ophalen via de kiosk op de club. Mocht het te lang duren voordat je de e-mail ontvangt, check dan even je ongewenste mail. Het wil nog weleens gebeuren dat het bericht daarop binnenkomt.

Nieuwe leden kunnen altijd voor de eerste keer zonder reservering de club betreden, zodat je de pas op kunt halen. Je kunt dan ook direct even gaan sporten (zonder een reservering te maken).

Zodra je de pas in je bezit hebt, dien je jezelf te registreren voor de App en Mybasic-Fit. Wanneer je dan weer wilt komen sporten, is het verplicht om in het vervolg een tijdslot te reserveren.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Imani