Klacht: Q watch/terugbrengen toestel

op 30 november 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Ik heb mij maandag een q watch aangeschaft in de veronderstelling dat ik voor de prijs van 300 euro waar voor mijn geld zou krijgen. Het uurwerk oogt mooi maar daarmee is alles gezegd. Er zijn veel problemen met de werking:
1) de accu gaat volledig opgeladen geen 15 uur mee (met een laag gebruik ervan)
2) het uurwerk is overgevoelig, bij iedere lichte beweging of aanraking (ook door de mouw van hemd of trui) krijg ik de melding van het uur. Zelfs zo gevoelig dat tijdens het autorijden de meldingen elkaar aan een irritant tempo volgen. Dus staat het uurwerk dan maar constant op de stille modus.
3) het trillen bij inkomende berichten is te verwaarlozen. Ik voel mijn iphone beter trillen in de zak van mijn jas dan het uurwerk aan mijn pols.
4) bij een afstand van 4 à 5 meter tussen het uurwerk en de iphone is er geen connectie meer tussen beide, dus moet je toch constant je telefoon dicht bij de hand hebben of je hebt geen werking meer van je uurwerk.

Het uurwerk voldoet niet voor de prijs aan de prestaties dat het levert. Ik wil mijn uurwerk terugbrengen waar ik het heb aangekocht en mijn geld terug hebben. Wij hebben verschillende uurwerken van het merk Fossil waar we wel zeer tevreden over zijn.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 01 december 2016 om 09:48 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u problemen ondervindt met uw smart watch. Wij willen u adviseren om contact op te nemen met onze Customer Service via 0280 86245 of customerservice@fossil.nl. Wij kunnen dan samen met u kijken naar een passende oplossing. Bij voorbaat dank.

Laura
Customer Service Fossil Q