Mijn Klacht:
Beste wij wonen in de Filipijnen mijn uitkering was €529,82 en in mei 2022 krijg ik €37,22 een verschil van €492,60 Na tel. navraag hoe dat mogelijk is kreeg ik als antwoord dat ik mijn pensioen misschien had af gekocht, maar dat klopt niet 100% zeker weten. 2x werd de verbinding verbroken men had de eerst x op verkeerd knopje gedrukt vertelde men. Heb totaal geen uitleg gekregen of een bericht ontvangen hoe dit kan .En dan ten tweede in maart hebben wij het bank rekening nummer veranderd van Nederland na Filipijns rekening nummer, op 28 maart 2022 krijg ik bericht dat het geld vanaf april 2022 op deze rekening komt, heden 23 mei is het geld nog niet op de rekening. Wij vinden dit heel raar want alle gegevens kloppen heb zelf ondertekende brief van bank bij gevoegd, Wij vragen ons af waar ons geld is en waarom ineens nog maar €37,22 dit slaat nergens op ik ben boos. Wij moeten ook leven en onze kosten betalen Heb nog een klein pensioen via SVB. wij zij al aan ons spaargeld bezig bedank en in afwachting
Gewenste Oplossing:
Als dit correct wordt opgelost, en ons pensioen weer €592,82 is een onkosten vergoeding voor de telefoon kosten a €106 voor het zo lang aan de lijn houden.