Klacht: PWRI geeft geen pensioen en persoonsgegevens anders dan de zelf aangediende als straat en geboortedatum

op 06 oktober 2017 over PWRI in de categorie Pensioenen

Ik heb 13 jaar geleden een id baan(WIW) gehad en ik ben net gescheiden.Mijn ex heeft 10.5 jaar pensioen opgebouwd waarvan ik recht heb op partnerpensioen tzt. Nu wil ik weten hoeveel ik / hij voor mij heeft opgebouwd om te bepalen of het voordeliger is om me uit te laten kopen door mijn ex of niet. Als ik pensioenfonds open via digi-d zie ik een summier jaarbedrag a eu 68 per jaar.Daar staat niet bij of het mijn zelf opgebouwde penioen is of ook dat van mijn ex.Als ik dan naar mijn PWRI ga waar hij en ik allebei ons pensioen hebben opgebouwd krijg ik enkel mijn naam, adres, sofi nummer,geboortedatum, mijn email en mijn klantnummer te zien. Om een pagina aan te kunnen maken heb je je klantnummer nodig en alle andere gegevens weet je uiteraard ook al. Hierover heb ik een klacht ingediend bij ze maar het enige weerwoord dat ze geven is dat dat komt omdat ik een ID baan(WIW) heb gehad. Dat is dus de reden dat ik enkel mijn naam en persoonsgegevens zie. Nu wist en weet ik nog steeds niet of ik als gehuwd of gescheiden te boek sta, hoeveel mijn geschatte pensioen is en wat zijn aandeel daarin is. Ik heb nog 12 maanden om me af te laten kopen indien dat wenselijk is maar zal ik toch meer gegevens nodig hebben die zij mij niet zullen geven omdat ik een ID baan (WIW) heb gehad. “Dan kan dat niet. Zo zijn nou eenmaal de regels”

Ik wil inzicht krijgen in hoe ik geregistreerd sta, per wanneer, wat mijn eigen pensioensdeel en mijn geschatte partnerpensioensdeel is

Alle klachten die gemeld zijn door rebek