Klacht: PVC vloer

op 08 maart 2020 over Woonboulevard Poortvliet in de categorie Meubelwinkels

In 2017 hebben wij in ons nieuwbouwhuis een dure pvc vloer van €4.000 laten leggen voor alleen de begane grond. Deze was zeer slecht gelegd. Onze meubels stonden inmiddels al in huis toen we erachter kwamen dat de pvc tegels los lagen en deze gewoon konden oppakken. Slecht gelijmd. Wij hebben hiervoor een nieuwe vloer gekregen 2 jaar later. Mijn man en ik zagen er erg tegen op dat al onze meubels er weer uit moesten en wij 2 dagen niet in ons huis konden. Nu hebben wij na veel commotie een hotelovernachting gekregen van het bedrijf. We hebben woonboulevard Poortvliet 2 dagen hun werk laten doen en zijn expres niet gaan kijken op vertrouwen dat alles netjes geregeld zou worden. Na 2 dagen werden wij gebeld door de werkmannen dat alles klaar was en of wij meteen konden komen voor oplevering. Ik en mijn man waren een kwartier van huis af en zeiden dat we er meteen aan kwamen. Daar wilden ze niet op wachten. Bij thuiskomst kwamen wij erachter dat onze massief houten teak meubels zwaar beschadigd zijn. Wij hebben hier contact over gehad met het bedrijf en ze zijn langs gekomen om de scheuren in onze vitrinekast, eettafel, tv meubel te “repareren”. Onze salontafel is helemaal ontwricht en flink scheef. De flinke scheuren en deuken zijn nog steeds te zien. Onze nieuwe bank van 3 weken oud heeft een flinke kras. Ze willen ons verder niet helpen. En komen met allerlei smoesjes. We hebben dit volgens hen zelf gedaan. En zeggen dat wij dit met onze eigen verzekering moeten oplossen. Ik en mijn man zijn er kapot van en weten niet wat te doen.

Wij willen dat woonboulevard poortvliet dit probleem oplost. Door bijvoorbeeld een schadevergoeding of een andere oplossing (nieuwe meubels). Ze hebben aan duizenden euro’s onze meubels beschadigd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonboulevard Poortvliet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonboulevard Poortvliet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ilse v.

4 maanden geleden - Jammer dat woonboulevard poortvliet niet onze klacht in behandeling wil nemen. Laat zien wat voor bedrijf het is... alsjeblieft mensen. Wees gewaarschuwd. Koop daar nooit iets. Je wordt als vuil behandeld. En van service hebben ze daar nog nooit gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse v.