Klacht: Puzzel Jan van Haasteren

op 01 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo, klanten weg jagen bij Blokker. Daar is de Blokker nu mee bezig. Terwijl het toch al niet zo goed gaat met dit soort winkels. Ik ben in ieder geval zo\\\\\\\\\\\\\\\’n klant die niet meer zo snel iets bij Blokker gaat kopen. Wat is mijn reden hiervoor. Deze week de folder van de Blokker ontvangen. Daarin stond een Jan van Haaster puzzel 2in1 van €19,99 voor €13,00. En deze actie zou pas zaterdag 1 oktober ingaan. Ik ben zaterdagmorgen om vijf over negen naar onze Blokker winkel in Groesbeek gegaan voor de puzzel. En wat schets mijn verbazing. De puzzel werd helemaal niet aangeboden. Ik ben toen naar een van de winkeldames gegaan. En kreeg het volgend te horen, we hebben er maar 5 gekregen, en deze zijn alle vijf al weg. Dit leek me een erg sterk verhaal. Dat ze alle vijf om vijf over negen al weg zijn. Ik heb toen even op de Blokker site gekeken. En daar stond op dat die puzzel helemaal niet meer geleverd werden. En de winkeldames vertelde er nog leuk bij dat ze dinsdag a.s. een nieuwe zending zouden krijgen. En dat ze me dan zouden bellen. Wat een onzin als je op de Blokker site ziet dat de puzzels helemaal niet geleverd worden. Ik vindt het schandalig dat de Blokker zulke mislijdende reclame voert. Dit is gewoon een lokkertje. En hiermee jaag je potentiële klanten weg. Vooral zo doorgaan Blokker. Dan treft jullie straks hetzelfde lot als V&D en de andere failliet winkels. Met vriendelijke groet Een zeer boze Bert

Als ik alsnog door Blokker die puzzel voor €13,00 geleverd krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 oktober 2016 om 14:17 geantwoord

Beste Bert,

Ik begrijp dat je vanochtend niet blij was hiermee. Niet alle artikelen worden zowel online als in de winkels verkocht. In het geval van de puzzel, deze verkopen wij alleen via de winkels en niet via Blokker.nl. Dat de winkel in Groesbeek al om vijf over negen door de voorraad heen is, is inderdaad wel erg vlot. Hier kan ik alleen helaas niets meer aan veranderen voor je. Daarom heb ik meteen voor jou de winkel in Cuijk gebeld. Zij hebben de puzzel voor je apart gelegd. Dit is het adres: Korte molenstraat 22, 5431DT te Cuijk.
Heb jij de mogelijkheid om de puzzel bij hen aan te schaffen?

Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door werkenrode