Klacht: Purschuim

op 22 augustus 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

In een goed geventileerde ruimte en met inachtneming van de voorschriften op de purschuimbus is er iets zeer ernstigs gebeurd.
Het schuim slechts voor een rand van 3 meter en twee gaten met een diameter van 3 cm gebruikt.
Na het langs de rand spuiten ontstond er brand.
Met doeken de vlammen die als een lopend vuur zich langs de rand verspreidde het gedoofd.

Vergoeding van broek 130 doek 3. 50 en fles purschuim 3. 75

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Kink

3 maanden geleden - algemene website adres, lastig te weten waar je eerst door allerlei acties heen moet scrolled, geen klachten formulier te vinden dan maar naar contact geschreven maar of dat klopt? krijg dan nog een reactie van action: je hebt ons weten te vinden alsof het een spelletje is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Kink

3 maanden geleden - Na een telefoontje om te vragen of ik de bus nog had, niets meer gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Kink