Klacht: Pure misleiding en illegale praktijken

Goeree-Overflakkee op 09 juli 2020 over De DuurzaamheidsConsulent in de categorie Adviezen

De klacht
Een medewerker van het bedrijf De Duurzaamheidsconsulent is enige tijd geleden een praatje wezen maken en beloofde de sterren van de hemel.
Ik zou bij de inkoop van energie/gas via hun vele malen goedkoper uit zijn en om goed te kunnen kijken, hoeveel dat was, had hij de jaarrekeningen nodig. Die heb ik aan hem laten zien en toen heeft hij e.e.a. voorgerekend en dat klonk goedkoper. Om een offerte aan te kunnen maken, moest ik een door hem ingevuld blad ondertekenen, zodat hij ook gerechtigd was, om met mijn gegevens aan de slag te gaan en mij een offerte aan te bieden.

Een offerte heb ik nooit ontvangen, wel een mededeling van MKB inkoopservice dat zij bij Engieper 01-07-2020 elektriciteit en gas voor mij inkopen.
Dit is heel bizar. Ik heb nooit een offerte ontvangen, weet absoluut niet, om wat voor tarieven het gaat en heb zeker nooit een contract gezien.
Dit heb ik MKB inkoopservice laten weten en het antwoord was, dat ik contact met de duurzaamheidsconsulent op moest nemen. Dit heb ik gedaan, alleen is hij sinds 25-05-2020 niet meer bereikbaar. Ook niet via het kantoor in ‘s-Hertogenbosch. Ze beloven telkens, het aan hem door te geven, zodat hij terug kan bellen, maar er gebeurt niets.

De oplossing
Het bedrijf zorgt ervoor, dat alles weer teruggedraaid wordt en weer bij Vattenfall ondergebracht wordt en dat eventuele boetebedragen gecrediteerd worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De DuurzaamheidsConsulent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goeree-Overflakkee