Klacht: puinhoop

op 12 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

ls.

Ten eerste is het NIET mogelijk om telefonisch een klacht in te dienen….??
u heeft hiervoor in het keuze menu Geen toets.
steeds wordt er gezegd heeft U een vraag???

IK HEB GEEN VRAAG IK HEB EEN KLACHT.
Dus u verwijst naar een nummer waar geen klacht mogelijk is in te dienen???!!1.

Nu het volgende :
Ik ga bijna nooit met de trein, maar ga nu echt nooit meer met de trein (mooie slogan).

Mijn zoon (12) gaat wel met de trein vanaf Lelystad naar Almere poort.
Ging vandaag 12 sept voor het eerst even mee.

in de aankomsthal zaten drie medewerkers op een bankje, een zat te roken de andere vrij fors zat met half open overhemd ernaast , de derde een mevrouw was druk met haar telefoon.

Bij het informatiehokje stond een mevrouw te wachten, na een minuut ging een van de heren naar het informatiehokje om haar te woord te staan.
In de trein viel mij meteen op hoe vuil deze was.
Vlekken in de stoelen ,vegen op het plastic cq leer, vuil tussen de banken,lege melkpakken en veel kranten.
bij instappen ZAT de conducteur op een stoel en was bezig met zijn telefoon (whatsapp).
Controle is er de hele rit niet geweest.
De terugreis was er weer geen controle……
deconducteur was aan het begin vd trein (u raadt het al) bezig met zijn telefoon.
Bij aankomst op lleystad waren er vier!!! mensen vd zgn bewaking buiten op het plein bezig met……NIKS.
Een rookte andere waren bezig met……hun telefoon.

Ik heb mij als eigenaar van een hotel echt verbaasd over deze mensen ,de uitstraling houding en kleding.
ik hoop dat er met deze kritiek iets gedaan wordt.
ik heb dit ook via de telefoon aan een van Uw medewerkers gedaan die dit volgens haar zeggen heeft opgetekend (steno?)

ik ben altijd bereid om U te helpen met het opleiden van Uw personeel en vooral ook te motiveren.
graag Uw antwoord

Max wijnschenk

Eigenaar Hotel Lelystad Airport

als het wordt opgelost....

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:37 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wijns062