Klacht: Puch fiets gekocht

op 16 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Werd ’s Avonds laat na 21 uur bezorgd tijdens de halve finale van het WK voetbal. Moest zelf trappers en alle andere zaken maar installeren. Terwijl ik een deluxe pakket had gekocht! Was een zootje. Kon pas ruim 2 weken later bij een of andere fietsenmaker terecht: meer dan 5 km verwijderd van mijn woonplaats! Wat een waanzinnig slechte service. Moest uiteindelijk maar bij een eigen fietsenmaker te biecht. Die hielp mij geweldig goed. Maar was uiteindelijk wel ruim €60 kwijt.
Fietsenwinkel.nl is m.i. een verschrikkelijk slecht bedrijf waar ik nooit meer iets zou bestellen.

Als ik alle gemaakte kosten terug krijg benevens de kosten voor het zgn. Deluxe pakket. Hoe durven ze dat trouwens zo te noemrn. Wat een klot..... Toko is dat toch.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 17 september 2018 om 11:19 geantwoord

Beste heermevrouw Mulder,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je fiets op deze manier bij je afgeleverd wordt. Hier willen wij je ook in compenseren.

Ik heb je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, echter werd de hoorn erop gegooid. Zou je ons willen terugbellen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen?

Fleur - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mulderke48