Klacht: Publiceren van leugens

op 28 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Betreft het volgende artikel word omschreven dat Jos Verstappen zijn vader mishandeld.
Dit artikel is gepubliceerd zonder iets na te checken… Puur om in het nieuws te komen, dit vind ik ABSOLUUT niet kunnen en daarom eis ik dat het artikel verwijderd word en een spijt betuig tegenover de familie verstappen.
Het artikel

Het verwijderen van het huidige artikel en een spijtbetuiging tegenover de familie Verstappen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juli 2016 om 08:20 geantwoord

Geachte heer De Goede,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u het oneens bent met het artikel geschreven over Jos Verstappen.

Omdat wij graag de ervaringen en suggesties van onze abonnees mee willen nemen in onze bedrijfsvoering, zullen wij uw opmerking registreren en u kunt dan ook verzekerd zijn van een zorgvuldige behandeling van uw opmerking. Het zal worden doorgezet naar de redactie.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Joshua de Goede