Klacht: psychiater stopt abrubt behandeling

op 20 juni 2015 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Ik ben borderline patiënt.
En had al 4 jaar een vaste psychiater, die mijn psygotherapie gaf.
1 soms 2x per week. En ik raakte daar vaak erg van in de war, en ging vaak huilend naar huis.
Dus zeiden ze, dat de therapie niet goed was, en werd abrubt gestopt.
Ik helemaal over mijn toeren, dit gebeurde in januari 2015.
Nu nog ben ik er heel erg door in de war en heb verschilende zelfdood pogingen gedaan.
Daar ik voor mijn zelf wel het gevoel had dat ik goed met mijn psychiater over weg kon, een vrouw, waar ik al zolang kwam.
Ik heb ook uitgelegd dat het misschien te vaak was, 1 a 2 x per week.
En dat een gesprek 1 x per maand wat meer rust en tijd zou kunnen geven, om na te denken en te verwerken.
Maar ik doe wat ik wil, niemand wil luisteren. Ik moest en zou naar een ander, waar ik niet mee overweg kan, hij ziet alleen mijn borderline en niet de MENS in mijn.
Alles wat ik zeg, of probeer uit te leggen word van tafel geveegd.
Als ik een andere mening over iets heb als hem, zie ik alles alleen zwart wit, luister ik niet en is alles fout.
Praten lukt op geen enkele manier meer.
Ik ga hier echt aan onderdoor.
Ik ga soms zelfs dreigen, iets wat ik totaal NIET wil, maar ik voel me zo machteloos.
Ik krijg die psychiater niet meer te pakken, mails worden geblokt, bellen word afgebroken, en post verdwijnt, of ik krijg een klacht brief dat ik geen contact meer mag zoeken.
ik ben ten einde raad. Ik wil niet dat dit mijn einde word zo.
Wat moet en kan ik nog doen, om weer af en toe een gesprek terug te krijgen??? ik ben alleen, en heb geen familie meer, zei vangt veel op in deze, dat weet ze.

Ik zou zo heel graag weer 1x per maand een gesprek hebben met mijn vertrouwde psycghiater, Mevr. M.Becker, dimence pikeursbaan deventer.
Dat zou voor mijn genezing en rust in mijn hoofd de oplossing zijn.
1x per maand een vertrouwd iemand.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Dimence nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:35 geantwoord

Beste Joke,

Vervelend dat het voor u zo is gelopen. U kunt uw klacht allereerst bespreken met uw behandelaar. Heeft u dit al gedaan of kunt u door omstandigheden de klacht niet bespreken met uw behandelaar dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke de Winter