Klacht: pruikje

op 23 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pruikje besteld 23.= euro snel en perfect bezorgd incl verzendkosten €37.88 op 25-10-2012
wat komt er tot mijn verbazing binnenop 13 nov 2012: een factuur van UPS
of ik maar even € 18.27 wil betalen, dit blijken douanekosten te zijn!
dit had aangegeven moeten worden bij de bestelling, dan is het aan de klant of deze de transactie wil laten doorgaan, , nu zijn de kosten nog meer dan het hele pruikje! misleiding!

Gewenste Oplossing:

ik ga dit niet betalen, dit moet meteen bij de bestelling aangekondigt worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 december 2012 om 04:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Alle klachten die gemeld zijn door jokebimbapluis