Klacht: Pruijn en van der Berg: DTC/17.00490, CJIB/CAK, procedurefouten etc.

op 26 april 2017 over CAK in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Delft, 25 April 2017

Dossiernummer Pruijn en van der Berg: DTC/17.00490 ( u kunt dit dossier opvragen bij P&B )

CJIB-nummer: 5118***** (dit klopt dus schijnbaar niet, 19 getallen volgens website!)

BSN: 1790*****

Betreft: Klacht gang van zaken (procedure)/Informatie/Rectificatie/Ongedaan maken/Bevriezen zaak/

Geachte
CAK, CJIB, Ronald Marius Hepperier (Pruin & van der Berg) en andere belanghebbers,

Met grote verontwaardiging en ongenoegen heb ik kennisgenomen van alle acties die Pruijn en van der Berg (verderop aangeduidt als B&G) heeft ondernomen. B&G zou mede uitzoeken wat er aan de hand is maar B&G is heeft niets gedaan en wekt sterk de indruk puur bezig te zijn t.b.v. eigen belangen. Ik heb eerder bericht gekregen van beslag op mijn inkomen dan een bericht dat B&G beslag wil leggen op mijn inkomen. Hoe kan B&G nu een opdracht uitvoeren terwijl het zelf niet eens na kan gaan of de claim gegrond is, dan ben je als commercieel bedrijf niet met de opdracht (tot een oplossing komen) bezig, dan ben je met de broek ophouden van het bedrijf bezig. Kan er niets anders van maken, sorry.

Verder géén reactie vanuit het CJIB, uitermate storend en klantonvriendelijk. Verder blijkt ook dat de claim toebehoort aan het CAK ipv het CJIB. De eerste brief van P&G noemt een CJIB-nummer dat slechts 9 cijfers bevat terwijl op de website van het CJIB een nummer met 19 cijfers moet worden ingevuld. Later in de \’correspondentie\’ van P&B is dit weggelaten, is dit bedoeld om mij het onmogelijk te maken informatie omtrent de claim te kunnen opvragen? Zet hier grote vraagtekens bij.

Het is uiterst onbevredigend dat ik, tot op de dag van vandaag, niet weet waar dit vandaan komt, hoe deze claim uit 2014/2015 ontstaan is en ook niet kan controleren. Zelfs op de website van het CAK, wanneer ik inlog met mijn DigId, ben ik niet eens bekend als klant (zie bijlage)!

………………..

Zie compleet document in PDF-formaat (kan hier niet worden gepost):
https://drive.google.com/file/d/0B2l-eQoHefcVMXIyOFlDZktHaTg/view?usp=sharing

Mvg,
E

Gewenste Oplossing:

Eindelijk eens (SERIEUS) in behandeling nemen
- Uitschakelen dieven/deurwaarder Pruijn en van den Berg
- Ongedaan maken beslaglegging
- Ongedaan maken absurde boete
- Excuses en aantonen dat oplossen ook anders kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht interurbia

6 maanden geleden - Zie dus compleet document: https://drive.google.com/file/d/0B2l-eQoHefcVMXIyOFlDZktHaTg/view?usp=sharing Bovenstaand adres kunt u in uw browser's adresbalk plakken wanneer u er niet op kunt klikken.

Reactie van de melder van de klacht interurbia

6 maanden geleden - Spreek geen wantrouwen uit maar vertrouwen. Dat geldt ook voor mij, bespreek het normaal en wij komen tot een oplossing. Bekijk de uitzending van nieuwsuur van 24 april 2017, normaal oplossen is mogelijk! Kijken dus! U kunt de uitzending hier bekijken: https://www.npo.nl/nieuwsuur/24-04-2017/VPWON_1267647 (11:39 t/m 20:47)

Reactie van de melder van de klacht interurbia

6 maanden geleden - En oja, de tijd die ik met dit alles kwijt ben, inclusief slapeloze nachten van pure kwaadheid, kan ik dat ergens in rekening brengen? Hoor graag van u!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht interurbia

6 maanden geleden - Met grote ontsteltenis heb ik gisteren (11 mei 2017) kennis genomen van een brief van het CJIB, getekend op 4 mei 2017 (een week later ontvangen!), opgemaakt door R. Verkade (Hoofd Frontoffice CJIB) met de mededeling dat het niet duidelijk is wat ik wil weten. Ik citeer: "Het is mij niet duidelijk wat u wilt weten". Niet duidelijk wat ik wil weten? Het dwangbevel, het inschakelen van een incassobureau en de kosten, beslaglegging is onrechtmatig toegepast, ik ben nooit op de hoogte gebracht dat er een probleem was, er is meteen een incassobureau op gezet. Het feit dat het 2014/2015 betreft en daar anno 2017, daar zit twee jaar tussen, zo out-of-the-blue een incassobureau wordt op gezet vereist toch wel enige uitleg. Waarom zit daar twee jaar tussen is op zich al een interessante vraag, hoe kan dat? Ik krijg echt het gevoel niet serieus genomen te worden of dat er een loopje met mij genomen wordt. Onbegrijpelijk dit. De brief komt ook nog eens een week later aan dan de dagtekening aangeeft en Verkade stelt voor om de vraag toe lichten binnen twee weken waarvan nu al een week is afgesnoept door de late verzending. Ik citeer: "Als u binnen twee weken geen contact hebt opgenomen met het CJIB ga ik ervan dat u uw brief niet wilt toelichten." Ik moet volgens Verkade contact opnemen met een contactpersoon in de rechter bovenhoek en wat staat daar?: "TGIE Medewerker Ien1"..... Leuke contactpersoon zeg. Verkade mag ik niet benaderen, diegene die het niet begrijpt mag ik niet benaderen. Alleen een telefoonnummer en geen enkel e-mailadres (ik kan niets eens het hele dossier of extra info ter verduidelijking toesturen). Sorry maar vind dit alles zeer ondermaats, communicatie is echt soep. Ik weet niet eens wie deze klacht, via deze site, heeft behandeld en dus doorgespeeld heeft, geen enkele e-mail van het CAK hierover. Vind dit eigenlijk wel een nieuwe klacht waard. Ben nu bezig met een vervolg, u hoort nog van mij. Degene die de klacht heeft behandeld via deze website, stuur mij even uw gegevens. Hartelijk voor uw medewerking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 30 augustus 2017 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klacht doorgezet naar de deurwaarder ter behandeling. Wij hebben de klant hierover geïnformeerd. Wij hebben de klant tevens uitgenodigd om bij eventuele vragen, contact met ons op te nemen.

Als de klant nog vragen over aan ons heeft, kan hij gebruik maken van het contactformulier op onze website www.hetcak.nl. Wij zijn uiteraard ook telefonisch bereikbaar. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 0800 – 5028.

Alle klachten die gemeld zijn door interurbia