Klacht: Proveiling komt verkoopsovereenkomst niet na, ze vragen bijkomende verzendkosten

op 18 oktober 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Via hun website heb ik een artikel aangekocht, kreeg hiervoor een factuur toegestuurd met vermelding gratis verzending en mijn adres. Na betaling hiervan en nog geen ontvangst van mijn artikel nam ik contact op met Proveiling. Ze wijzen me door naar Oozoo die eist dat ik voor de verzending moet bijbetalen.

- ontvangst van mijn betaalde goederen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 16 november 2016 om 14:47 geantwoord

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij direct een onderzoek laten starten. Wij hebben de betreffende veiling wederom goed bekeken, waar het volgende in vermeld stond: ''Eventuele adreswijzigingen dient u binnen 24 uur na einde van de veiling telefonisch of via email (LET OP! Alleen wijzigen in het systeem is niet voldoende) door te geven aan de Servicedesk van Proveiling. De gratis verzending geldt uitsluitend voor het verzenden binnen Nederland.''

Daar de klant tijdens het bieden akkoord gaat met de veilingvoorwaarden, kunnen wij het pakket niet gratis verzenden naar België, zoals hierboven vermeld.

Wij beschouwen deze klacht dan ook als ongegrond.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas.schaarschmidt@hotmail.com