Klacht: geen reactie op schoonmaken bank

[email protected] op 09 juli 2020 over Protexx in de categorie Schoonmaakbedrijven, Schoonmaakproducten

Wij hebben 3,5 jaar geleden een bank gekocht bij Goossens met 5 jaar vlekkengarantie. We hadden een vlek in onze bank en die probeerden we schoon te maken met de destijds daarbij geleverde vlekkenspray. De vlek was verdwenen, maar nu lijkt de stof wel uitgebeten door de vlekkenspray. Dit hebben wij uiteraard gemeld bij Protexx. Zij zeggen nu dat we bij Goossens moeten zijn, omdat de stof volgens hun is uitgebeten. Goossens zegt dat we bij Protexx moeten zijn??? Tja…We hebben naderhand nog een mail gestuurd naar Protexx over een andere vlek. Hier hebben ze ook nog niet op gereageerd. Ik vind dit een vreemde gang van zaken en zeer zeker niet klantgericht. Ze kunnen toch op zijn minst een afspraak met ons maken om langs te komen en eens naar die vlekken te kijken en daar een oplossing voor vinden. Dit duurt allemaal veel te lang zo. Wij hebben daar destijds voor betaald voor die 5 jaar vlekkengarantie. Hier wordt naar mijn mening erg lax mee om gegaan.

Als ze langs komen om die ene vlek er uit te halen en die andere vlek (waar de stof blijkbaar van is uitgebeten) een oplossing voor te vinden. Goossens wijst naar Protexx en Protexx wijst naar Goossens. Hier is de klant dus niet mee geholpen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Protexx

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Protexx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]