Klacht: promotie

op 31 augustus 2018 over Makro in de categorie Groothandels

Geachte…

Vanmiddag een bezoekje aan de Makro Amsterdam gebracht, alwaar een kleine promotie plaatsvond van metro gefrituurde , diepgevroren scholfilet.
De dame achter de kraam, Yvonne op haar badge dragende,bood ons een stukje aan en wij maakte haar erop attent dat het nog helemaal rauw was aan de binnenzijde. Geïrriteerd met de opmerking dat ze het voor ons dan wel helemaal eventjes geheel door zou bakken, bood ze ons opnieuw een stukje aan, maar helaas ook dat was niet goed gebakken , en dus half rauw, waarop wij het weer weigerden aan te nemen. Haar reactie droop van sarcasme en besloot met de woorden dat we het dan maar niet moesten nemen en nog een goede middag.
Behalve dat ik deze dame uitermate klant onvriendelijk vindt , ben ik ook van mening dat Makro een groot risico neemt met betrekking tot de gezondheid van haar klanten. Een gedegen instructie hoe iets dergelijks gebakken dient te worden is toch wel het minste wat Makro aan deze presentatrice moet meegeven. Het moet toch vrij eenvoudig zijn om deze dame te leren dat een dergelijk product een X aantal minuten gebakken dient te worden…..

met vriendelijke groet,

W van Dijk

Een goede instructie zorgt voor tevreden klanten en een minder gestreste promotie dame.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimspanje