Klacht: Zeer slechte service

op 15 juni 2018 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

In juli 2013 werd de kleerkast Beluga-Base geleverd door profijt meubel Maastricht: we kochten er al jaren onze meubelen nooit geen problemen een klacht werd door Charles Nijsten altijd perfect opgelost .
Deze kast werd geleverd en opgezet en toen bleek aan de linker binnenkant een lange diepe kras te zitten en er waren 2 legplanken van een andere kleur en kwaliteit ,geen probleem zou voor gezorgt worden .
Iedere keer bellen of langsgaan en iedere keer was het hij was aan het wachten op de vertegenwoordiger de bestelling van de fabriek was naar een ander filiaal kortom na 1 jaar waren ze eindelijk geleverd MAAR ze lagen in de opslagruimte en hij wist niet waar als het wat leger was kon hij ernaar gaan zoeken.
En toen was profijt meubel Maastricht niet meer dus bij Profijtmeubels verschillende keren een klacht hierover ingediend daar reageren ze nergens op.

Wij kochten met de hele familie altijd onze meubels bij profijt maar ik raad het niemand meer aan .

Beschadigde delen vervangen en monteren !
Tenslotte heb ik voor een nieuwe ONBESCHADIGDE kast betaald !
Ordernummer: 314773

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

9 maanden geleden - Beste Maria, We hebben je melding in behandeling genomen. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht mariaF

3 maanden geleden - 5 mnd verder inmiddels is het december 2018 nog altijd niks gehoord van Profijtmeubel ! Precies zoals van het begin af aan; je garantie is tot aan de deur en totdat je betaald hebt daarna kun je klachten indienen wat je wilt je hoort er niks meer van ! ABSOLUUT GEEN AANRADER OM MEUBELS TE KOPEN šŸ¤¬

Alle klachten die gemeld zijn door mariaF