Klacht: Prijsverschil stoelen

SergeK op 08 juni 2024 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Goedemiddag,

Op 25/5/24 hebben wij in Zutphen 2 Corneda armstoelen gekocht tegen 29 euro per stuk. Deze stoelen gaan uit het assortiment en daardoor tegen deze prijs aangeboden. Thuisgekomen baalden wij dat we maar 2 stoelen hebben kunnen kopen. Vanaf dat moment hebben we verschillende vestigingen gebeld en uiteindelijk op 7-6-2024 in Amersfoort uitgekomen. Zij hadden nog 2 showmodellen maar die moesten wel 2x 139 euro kosten. Na veel gepraat heb ik ze uiteindelijk meegekregen voor 99 per stuk. Ik houd echter een vreemd gevoel om in Zutphen 29 euro en in amersfoort 99 euro te moeten betalen. Ik vind het niet kunnen. Ik zou graag een betere tegemoetkoming willen hebben.

Een tegemoetkoming m.b.t. het prijsverschil van 29 euro en 99 euro ( x2). Tevens heb ik ook nog een bon in te leveren van 15 euro maar durfde dat niet te doen na de discussie. Overigens waren de mensen in Amersfoort erg aardig en behulpzaam.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

5 dagen geleden - Beste SergeK, Hartelijk dank voor uw bericht, helaas kunnen wij u in deze kwestie niet tegemoet komen. Bij showroomproducten bepalen de winkels zelf de korting afhankelijk van bijvoorbeeld gebruikerssporen en voorraadhoeveelheid. Winkels zijn niet verplicht om (grote) kortingen te geven. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door SergeK