Klacht: Kwaliteit

Dennnis op 13 januari 2018 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben de 2016 eetkamer stoelen en bank uitgekozen na weken kwam het dan binnen. Ons plezier was al snel besmet met de slechte kwaliteit en afwerking van de meubels. Na veel gemaild eindelijk te horen gekregen dat het omgeruild werd . Ook deze levering ging het fout en werd er weer voorgesteld te ruilen. Hiermee gingen wij akkoord en weer kwam er een nieuwe set maar wederom niet in orde. Na lang mailen zijn we op een herkeuze uitgekomen om ze nog 1 lans te geven om meubels te leveren die in orde zijn. Nu 1 jaar verder zijn de nieuwe stoelen geleverd. En je raad het al weer niet in orde stoelen kraken zijn scheef en beschadigd. Nu wil profijtmeubel niet de ontbinding van de koopcontract lichten maar weer een service monteur. Duidelijk was dat dit de laatste kans was in de vorm van een herkeuze. De verkoopster zou persoonlijk voor zorgen dat de meubels gecontroleerd en 100% in orde geleverd zou worden. Wij zijn dus ook zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en zal dus nooit iemand adviseren hier meubels te kopen.

Ik ben pas tevreden als de verkoopovereenkomst word ontbonden zoals ook afgesproken voor de de laatste kans zouden bieden

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Profijtmeubel

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Profijtmeubel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door