Klacht: gekreukte bank binnen enkele dagen en knispert

op 07 november 2015 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een bankstel in Almere gekocht, omdat ons in Amsterdam werd verteld dat ze deze daar hebben en het een model is die er uitgaat. In Almere stond het in rode uitvoering en omdat er gezegd was dat dit model er uit ging zag deze er goed uit, inmiddels hebben er al heel wat mensen op dat bankje gezeten. Daar hebben we het ook op gekocht houden niet van kreukels. Is er een man van het bedrijf dat de banken maakt bij ons geweest, maar die liet aan ons foto’s zien van gemaakte banken. Ergens opvullen zodat het ergens anders gaat scheuren, dan versta je je vak niet. Hij kon niks betekenen voor de plooien en het knisperende geluid is nieuwigheid en moet van zelf weggaan. Krijgen we een brief thuis dat de bank volgens hem helemaal niet kraakt en dat de plooi zo hoort. Ik voel me aardig besodemieterd door deze persoon, nog door het bedrijf. Na 3 dagen het bankstel in huis te hebben gelijk gemeld mag toch niet!

Geld retour of korting. Of bankstel ophalen!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Bericht van Profijtmeubel

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht, zonder uw gegevens kan ik uw klacht echter helaas niet melden aan de betreffende winkel. Indien u wilt dat ik uw bericht doorgeef aan de winkel en hen verzoek om met u contact op te nemen, verzoek ik u vriendelijk om uw contactgegevens en aankoopinformatie (ordernummer) door te geven via info@profijtmeubel.nl. De winkel is uiteindelijk uw aanspreekpunt voor vragen en klachten over uw aankoop. Komt u er met de winkel niet uit? Alle winkels van Profijt Meubel zijn aangesloten is bij CBW, een onafhankelijke instantie waar u altijd terecht kunt als u het niet eens bent met het oordeel van de winkel. Meer informatie hierover vindt u op onze website: http://cbw.i-m-g.nl/ Met vriendelijke groet, Tim - Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door mm11