Klacht: proefpakketje

op 02 augustus 2017 over Allround Vitality in de categorie Verzorgingsprodukten

ik ben 3 april 2017 opgebeld of ik een proef pakketje vitaminen wilde proberen voor een bepaald bedrag ik heb daar mee ingestemd en voor betaald dan kom ik er achter dat ik opeens aan een abonnement afgesloten voor 1 jaar.Ik heb allround vitality al gemaild hierover die beweren dat er in het pakketje een brief bij zat met daarin deze tekst Bij dit maandpakket was een brief bijgesloten waarin met dikke letters stond gedrukt dat u binnen 14 dagen na ontvangst van dit pakket moest aangegeven of u afzag van een abonnement. De annulering van het abonnement hadden wij dan ook uiterlijk 17 april 2017 binnen moeten hebben
Ik heb nog eens goed gekeken in het eerste pakketje maar er zit helemaal geen brief in
k krijg een pakketje binnen voor 3 maanden aan pillen.
We hebben het terug gestuurd en een mail gestuurd met daarin Zoals ik eerder al had vermeld heb ik de 15e een brief naar u opgestuurd met daarin de mededeling dat ik verder geen interesse heb. Ik heb in de brief ook bovenin de dagtekening vermeld. Ik heb het dus op 15 april opgezegd en dat is binnen de afgesproken 2 weken opzegtermijn.
krijg ik een mail van het bedrijf
Omdat u na ontvangst van het maandpakket niet binnen twee weken heeft aangegeven dat u geen vervolgleveringen wenst te ontvangen, heeft u een abonnement afgesloten voor 1 jaar. Dit is met u besproken tijdens het telefoongesprek.

Tevens is er met uw toestemming een bandopname gemaakt van de belangrijkste afspraken. Bij dit maandpakket was een brief bijgesloten waarin met dikke letters stond gedrukt dat u binnen 14 dagen na ontvangst van dit pakket moest aangegeven of u afzag van een abonnement. De annulering van het abonnement hadden wij dan ook uiterlijk 17 april 2017 binnen moeten hebben.

Na 4 kwartaalzendingen zal dit abonnement automatisch stopgezet worden. De einddatum van uw abonnement is 30 maart 2018.

Hier wisten wij niks vanaf als we er wel wat vanaf wisten hadden we het niet eens gedaan er zat helemaal geen brief in het pakket
Nu krijg ik een factuur dat we maar even 47,85 moeten betalen om het vorige pakket die we hebben retour gestuurd Volgens hun is er niets retour gekomen.
Wij zijn geen abonnement aangegaan, we hebben alleen slechts gebruik hebt gemaakt van de proefzending. vervolgzending hebt teruggestuurd en dat u uiteraard niet gaat betalen
Nu al een paar keer een brief gekregen incassobureau en ze dreigen met deurwaarders !
vandaag weer een proefpakketje binnen gekregen waar we zelf niks van af weten.

Ik wil dat het ophoudt Ik word er gek van ik hoef die producten niet het is gewoon een abonnement ik ben het echt beu en ik vind dat dit moet stoppen we zijn vanaf april al bezig en we worden steeds weer met pakketjes door de brievenbus gegooid

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allround Vitality over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam van diermen