Klacht: produkt terug gestuurd

op 19 juni 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb Puregarciniacambogia. terug gestuurd nog niet geopend. Maar ik heb de betaling niet gedaan dus was binnen 14 dagen aan terug sturen had mij bedacht om dit product niet in te nemen door forum gezien dat het niet werkt. 60 euro heb ik niet betaalt en hoef het ook ik heb het product teruggestuurd bewijs heb ik
ik wil van jullie ook geen rekening meer zien en ik betaal geen cent meer

Gewenste Oplossing:

Nou ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 20 juni 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Spiess,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail stel je een vraag over je bestelling bij webshop Puregarciniacambogia.nl.

Wij begrijpen dat het gaat om order:
besteldatum: 11-05-2017
ordernummer: 8000093766
factuuradres: 6222 XG / 7D
AfterPay kenmerk: 228301394

AfterPay verzorgt alleen het achteraf betalen bij op basis van de gegevens die wij van de webwinkel ontvangen. Jouw vraag kunnen we daarom niet direct beantwoorden. We raden je aan hierover contact op te nemen met webwinkel Puregarciniacambogia.nl, zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 085 - 888 90 95 of per mail via info@stayhealthyproducts.com

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door poemieke