Klacht: produkt niet ontvangen

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee maand produkt niet ontvangen. Bij een klacht krijg je steeds hetzelfde antwoord. Wat zijn ze toch professioneel. Mensen NIET BESTELLEN bij miniinthebox

Gewenste Oplossing:

geld terug..maar dat doen ze niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Nogmaals, wat is het bestelnummer, wij kunnen uw naam niet vinden in onze systemen dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 februari 2018 om 12:58 geantwoord

Nee. Miniinthebox weigert geld terug te geven. Ze vragen geduld tot de zending is gearriveerd. Wss nog een paar jaar wachten

Alle klachten die gemeld zijn door marcdb