Klacht: Produkt in doos niet produkt van beschrijving

op 05 april 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Via BVA een Philips ladyshave gekocht, tenminste volgens de verpakking en omschrijving gegeven bij het kavel. Thuis gekomen blijkt er echter geen Philips, maar een Braun in de verpakking te zitten. Doordat er wel een philips oplaadsnoer in de verpakking zit is deze echter niet te gebruiken. Omdat het een executieveiling betreft zou herroeping niet mogelijk zijn. Ik ben echter van mening dat indien het niet mogelijk is om het kavel te komen bekijken de beschrijving op de website in iedergeval in orde moet zijn. Ook omdat bij een paar andere kavels in deze veiling staat aangegeven dat de werking van de produkten niet bekend is, mag je er vanuit gaan dat wanneer dit niet vermeld staat dat het een goedwerkend produkt betreft. Ik ben dan ook van mening dat BVA hier niet voldaan heeft aan haar zorgvuldigheidsverplichting.

Retourneren met teruggave van geld of omruilen voor het juiste produkt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 19 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Heeft op 20 juli 2016 om 22:22 geantwoord

Oplossing was dat er geen oplossing was. Maar inmiddels zo lang geleden, dat ik het al bijna weer vergeten was.

Alle klachten die gemeld zijn door BazzyT