Klacht: Producten staan te duur erop

op 28 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ze gebruiken advies prys en die veer te hoog zyn mensen bieden naar dat bedrag blykt hetzelfde product op internet veel goedkoper er op te staan dat heet misleidende informatie heb het nu al diverse malen gezien

Moeten het ware bedrag erby zetten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:13 geantwoord

Beste heer/mevrouw Bolderwagen,

Omdat onze veilingen vanaf €1 lopen, laten we geen verkoopprijs zien. We weten natuurlijk niet voor welke prijs u de veiling gaat winnen. Om u toch een indicatie te geven van de waarde van de veiling, laten we de adviesprijs zien. Deze zijn bepaald bij de lancering van het product. Winkeliers mogen producten verkopen onder of boven de adviesprijs. Deze verkoopprijzen kunnen dus lager zijn dan de bedragen die wij communiceren. Maar, u bepaalt natuurlijk bij veilingen altijd uw eigen prijs. Grote kans dat u het product dus bij ons voor minder scoort.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Bolderwagen