Klacht: producten deels ontvangen na heel veel aandringen

op 29 november 2016 over De Leij Prints Drukkerij in de categorie Producten

wij hebben met onze 2 bedrijven veel besteld bij de Leij, het familie bedrijf, altijd netjes geleverd gekregen en altijd netjes betaald.
tot wij een bestelling plaatste wederom voor doordruk sets en deze niet geleverd werden.

contact opnemen was niet mogelijk, uiteindelijk contact gekregen en werdt me beloofd het zo snel mogelijk in orde te maken dat was al enkele maanden later, toen hebben wij wederom enkele weken later een klein deel geleverd gekregen.

Echter in die tussen tijd moesten wij wel onze facturen en orders kunnen uitschrijven dat hebben we dus ook nog maar bij een ander laten drukken. wat ons veel geld gekost heeft.

inmiddels 2 jaar later nog steeds de rest niet ontvangen.
nu hebben wij dit jaar de bedrijven verkocht en een nieuw bedrijf opgestart en hebben we weer boekjes nodig……..

ik was altijd tevreden en zou ook weer daar willen bestellen maar wel pas na de levering van ons tegoed.

als ze hun fout uitleggen, en ons een redelijk voorstel doen voor het drukken en leveren van nieuwe doordruk sets zullen wij zien hoe dat verloopt en dan zullen wij indien netjes afgehandeld ook zeker weer bij hun gaan bestellen. het was altijd goed dus het kon wel.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Leij Prints Drukkerij

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Leij Prints Drukkerij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door telebeni