Klacht: Producten besteld,maar tijd voor verzenden ging 10 werkdagen extra duren geannuleerd maar nog steeds geen oplossing

op 10 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had d producten besteld gereed tijd 4 werk dagen verzendtijd max 5 werkdagen.
Na 2 weken niks Ontvangen online gekeken. Bleek hetvertraagd te zijn en nog niet opgestuurd, waarom ontvang hier geen mail over??

Bestelling geannuleerd en geld teruggevraagd. Helaas geven ze hier geen gehoor aan en versturen opeens 2 dagen later deproducten.

Hierover veel mails heen en weergestuurd, hun oplossing 50% korting op de producten die niet op tijd aan zullen komen en daarna ook nooit meer nodig zullen zijn, hoop ik.

Niet akkoord ik wil al mijn geld terug en roep de producten maar terug was mijn antwoord. Weer een week geen gehoor weer een nieuw ticket aanmaken. Hun procedure van 24 uur kloptniks van is meer 14 dagen

Volledige factuurbedrag terug en een ophaalopdracht voor de producten op hun kosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 06:53 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox