Klacht: product wordt na gunning niet geleverd

op 20 september 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

onlangs een bod uitgebracht op 81m3 laminaat. met dit bod was ik de hoogste bieden en daarmee heb ik de kavel gewonnen. ik heb alles betaald en wacht geduldig op het laminaat dat gebracht zou worden. vandaag 20/09/2017 krijg ik een telefoontje dat er iets mis is gegaan en dat de leverancier niet wil leveren voor deze prijs. nu krijg ik mijn geld terug met een tegoed bon op mijn eerst volgende aankoop.

ik heb een aankoop gedaan mogelijk dat iemand een fout heeft gemaakt maar daar wil ik en mag in mijn in ziens niet de dupe van zijn/ worden. ik wil gewoon mijn product ontvangen die ik gekocht heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 26 september 2017 om 16:45 geantwoord

Er is inderdaad een fout gemaakt in de gunning, hierover hebben wij u telefonisch benaderd. Wij hebben u een voorstel gedaan en hiermee bent u akkoord gegaan.
Wij vinden het daarom jammer dat u alsnog een klacht heeft geplaatst.
Volgens onze gegevens is de klacht opgelost en zal deze verder niet meer in behandeling worden genomen.

Heeft op 26 september 2017 om 17:12 geantwoord

Nee proveiling geeft aan een fout te hebben gemaakt en met een tegoedbon hiermee weg te komen. Ik heb een kavel gewonnen het product betaald. En wil gewoon mijn gewonnen kavel. Ik heb overigens geen reactie gegeven op proveiling laatste mail (bod) en daarmee dus ben ik ook niet akkoord gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door peter koens