Klacht: Product verkeerd adres geleverd

op 14 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik zou vandaag mijn nieuwe toestel binnen krijgen die ik in februari al had verlengd het gaat om een samsung s20 met de gratis airpuds actie,
Kom ik erachter via track en trace dat de product naar mijn oude adres is gegaan ik ben heel de dag thuis gebleven voor niks. Na uren aan de telefoon met kpn en post nl moest alles geanuleerd worden en ik moet opnieuw mijn abbonament verlengen en weer wachten.
Kpn heeft had mijn nieuwe adres gewoon het is ook hun fout niet de mijne.
Ik heb een medewerker gesproken die aangaf dat ik klacht moest indienen zodat ik alsnog de airpods zou kunnem krijgen omdat dit niet mijn fout is en ze alles terug kunnen zien en genoteerd staat wanneer ik mijn abbonament heb verlengd en dat de toestel naar mijn oude adres is verstuurd. Ik hoop dat ik geholpen kan worden want dit was totaal geen leuke dag voor mij.

Ik ben tevreden als ik mijn nieuwe telefoon binnen krijg want na 2 jaar wil je wel een nieuwe telefoon ik betaal altijd netjes optijd.

En ik wil de actie van de gratis airpods want door de fout van kpn val ik buiten die actie tijd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Majda1992