Klacht: product turbo maxx snel kapot

op 05 augustus 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Beste Tommy teleshopping,
Paar weken geleden heb ik een bestelling gedaan van de turbo max ben deze gaan gebruiken nog geen 2 weken later komt er van alle kanten water uit , had er twee samen met een buurvrouw gedeeld, bij haar gebeurde hetzelfde, geprobeerd te bellen anderhalve week geleden kreeg elke keer nog 2 wachtende voor u na 3 kwartier vind ik dat een beetje vreemd, in tussentijd week weggeweest reageer ik nu zo, kan een retour formulier invullen daar staat in met de orginele verpakking versturen dat is een probleem heb nog maar een doos en de gegevens van wanneer ik besteld heb kan ik niet vinden wat moet ik nu doen vind dit erg vervelend dat dit product zo snel kapot gaat en wil graag mijn geld terug, als iets zo snel stuk gaat heb ik er geen vertrouwen in vond het zn goede oplossing voor een tuinslang omdat je altijd aan het vechten bent met de andere tuinslangen, was blij met deze tuinslang maar van korte duur.
Zou graag van jullie willen vernemen wat Tommy teleshopping hier aan gaan doen.
Vriendelijke Groet,
D.M. Akerboom

als dit goed wordt opgelost zodat ik mijn geld terug krijg

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:31 geantwoord

Beste Klant,

Onlangs heeft u telefonisch contact gehad omtrent uw klacht.

Hierbij is besproken dat u de verbeterde XHose Pro 15 mtr ontvangt. Uw defecte artikel hoeft uiteraard niet retour.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij wensen u veel plezier met de XHose Pro.

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door dakerboom