Klacht: Product sleutel wordt niet aanvaard

op 03 februari 2014 over AVG Nederland in de categorie Software

De procuct sleutel van mijn officiele exemplaar AVG PC TuneUp 2014 wordt niet aanvaard in de registratie procedure.
De sleutel is TEPEZ-0ZNY4-P9ZAS-A0VGM-UI6KC-XNBY4. Mogelijk foutieve ingave door verwarring tussen cijfer 0 (nul) en letter O. (Ik heb 2 keer cijfer 0 gegeven).
Ofwel gebruikte iemand anders frauduleus mijn product sleutel; ofwel is er nog een andere onbekende reden.
Kan u mij aub helpen . Ik stuur u bijgaand copie van mijn product sleutel en aankoop bewijs
Jozef GOOSSENS
e-mail : jozef.goossens@scarlet.be

Een nieuwe product sleutel of een wegwijs om de sleutel van gekocht pakket te gebruiken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Reactie van de melder van de klacht Jozef.Goossens

3 jaren geleden - Probleem is opgelost. klacht is hiermee gesloten. Reden : Product sleutel werd toegepast op een pakket dat als proefversie van AVG web site werd gehaald. De sleutel bleek niet compatibel te zijn met het halen van het pakket vanuit de gekochte PC..

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jozef.Goossens