Klacht: product retour gedaan en alsnog moet ik betalen

op 16 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

mijn dochter van 14jr heeft een foutje gemaakt door via Facebook van Luxstyle blackmaskers besteld. Omdat dit gebeurt is zonder overleg moest mijn dochter het product retour doen. Luxstyle beweerd dat ze het product niet hebben ontvangen en beweerd dat ik het product alsnog moet betalen. Trace en Track code opgestuurd en deze gaven nog steeds aan dat ze niks ontvangen hebben. Luxstyle dreigt nu met deurwaarder kosten en verplicht ons het gedrag van 69,85 euro te betalen. het gaat om referentienummer: LXNL5118065

dat ze toegeven dat ze het product ontvangen hebben, en dat ik geen kosten hoeft te betalen voor iets wat ik al netjes volgens de regels heb teruggestuurd. Ben bereid de kosten van de eerste betaling te betalen, omdat het zo mis is gegaan maar niet het verhoogde bedrag met incassokosten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 03:00 geantwoord

Beste ,

Het track en tracenummer wat wij per e-mail hebben doorgekregen, was geen track en tracenummer maar ons eigen ordernummer. Hier kunnen wij helaas niet de retournering op traceren.

Een track en trace nummer van PostNL begint met 3S of KG. Als u deze heeft ontvangen, stuur het dan s.v.p. door per e-mail.

Onze klantenservice heeft u inmiddels een aanbod gedaan om enkel de originele kosten te betalen in termijnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladyd28