Klacht: Product nooit ontvangen en nu wil gamma mijn geld niet terugstorten

op 28 juni 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Via de webshop van gamma een huishoudtrap besteld. Daar ook bezorgkosten betaald en via de site aangegeven het bezorgd te willen hebben op zaterdag 17 juni. De hele dag thuis geweest en geen bezorger gezien. Tegen 17 uur kreeg ik tot mijn grote verbazing een mail dat ik mijn pakket kon ophalen in de winkel. Bellen met gamma kon helaas niet meer vanwege sluitingstijd… de volgende dag met de klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan. Dame zuchtte dat “ze het weer verkeerd hadden bezorgd” en dat de trap niet in de winkel stond (zoals in de mail aangegeven) maar dat de trap was bezorgd bij een postnl locatie. Een grote puinzooi. Dame vertelde mij dat zij een retourmelding zou maken en dat ik na ongeveer 10 dagen na een ontvangstbevestiging mijn geld zou terugkrijgen. Ik was daar niet blij mee, zeker omdat ik nu moest wachten op mijn geld terwijl ik nooit een product had gezien. Maar goed…
Gisteren 27 juni nog steeds geen geld op rekening gekregen en daarop een mail naar de klantenservice gestuurd. Vandaag kreeg ik een antwoord dat er wederom iets fout is gegaan bij postnl en dat ik wederom moest wachten tot de retourbevestiging binnen was. Ongelooflijk!! Moet ik serieus een maand wachten op mijn geld terwijl gamma de schuld afschuift op postnl??

Mijn geld retour + compensatie voor het zolang onterecht vasthouden van mijn geld terwijl ik nog steeds het gewenste product niet heb ontvangen!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjeepz